Tuesday, December 28, 2010

banyakkan besabar.

Suddenly i got a new sibling in my family. Another one. A girl.
Reena Yuney Eryana Waheeda. Ambek kau panjang kan nama dia. Baru sampai malam tadi. Dan dah sah rasmi jadik adek angkat aku lagi sorang. B4 ni laki bderet, now dah tambah sorang lagi.
Shes a girl yang totally a girl. I mean mengada-ngada gile. Manje. Ooo mann smalam aku rase aku layak dapat award BEST SISTER OF THE WORLD bila kna jadik bedtimestoryteller n bobok dia sampai tido. Owowowowowo aku rasa aku da gerenti bole kawen ni. Jge anak da ok, bab masak je tak pas lagi. Haha
Tapi macam susa nak accept budak ni yg smpai tetiba je. Yela kalo baby kiut miut comel rase nak pijak2 tu okay la lagi ni skali da besa gedabak. Dah tu banyak cakap aku la yg kene layan 24 hours. Ckp mlayu okay lagi ni kecek klate mu tau pening sayo nok pehe.
Aku tau mmg tabole nak blame budak ni apsal tetiba nyebok kt umah yg da sdie ade kecik ni. Tapi aku rasa nak potong2 belah2 kerat2 mak bapak dorang yang tau kawen, buat, dpt anak, pastu cerai, then sesenang ati kawen len n bagi je budak ni kat ktorang suoh jage. Waddehekkk ape bodo sangat dorang ni tatau responsibility as mak bapak thadap anak dorang ni. dah tu tabgai sesen pon nak tanggung blnje skola budak ni makan sume. Bajet ayah aku keje tokey syarikat kete ke duet bekepuk-kepuk macam gunung?
Tu anak orang bukan anak kuceng la. Kuceng pon kena bagi whiskas tau zaman skang ni. Mahal nak makan tau tak.
Arini baru ari fes n dy da mncaba suhu kepanasan aku dengan jayanya. Lame2 mau makan penyepak jugak budak ni. Grrrr tayah ngada2 sangat bole tak aku menyampahhhhhh.
Uh mak bapak kau mmg totally stupid go to hell pliss.
HUH.
Rasa2 gaji aku mmg burnt la kali ni. Say gudbye to new specs n hiking bag. Nvm. U gotta pay me back girl.

2 comments:

broken button said...

chill..
anak angkat bawak rezeki wey.. :)

iQieyMa said...

tau.kau nak dia?meh aku blutooth nanti.