Thursday, March 24, 2011

si kaki bangku.


11 sebab mengapa saya tak patut bermain futsal. 0_0'

1. saya rasa saya tak reti sepak bola
2. saya rasa bila saya nak sepak bola, bola tersebut akan melarikan diri dari saya
3. saya selalu sepak bola tapi tak kena
4. saya tak sayang bola tersebut lalu melepaskannya pergi
5. saya terlalu gemuk untuk berlari mengejar sang bola itu
6. saya kejar dia pastu terpijak dia pastu tergolek di atas simen
7. saya rasa nak peluk je orang yang jaga saya dengan bersungguh-sungguh itu. menyibuk!
8. saya tidak yakin untuk menyepak bola dengan sepenuh hati
9. saya takut penjaga gol tu bunuh saya kalau saya golkan
10. saya selalu ingin menangkap bola dengan tangan (kan bagos kalau boleh)
11. saya selalu gelak sorang2 kalau main (ini tak seryes namanya)
lalu sekarang saya down kalau hari2 turun prektis pon tak improve. oo im demm useless!

-.-' saya nak tidur cepat malam ni.


No comments: