Sunday, July 1, 2012

1.7.12

berbulan lamanya tak exercise tak lari tak buat apa2, harini berjaya menyeludupkan diri sendiri pegi climb. tapi taklama pastu tetiba fedap dgn kegagalan memanjat dengan penuh gaya. rasa loser gila manjat sparuh pastu dah main pelangi dengan batu2 tu. lagi loser bila tak larat terus mintak nak turun. haiyaa iqlimaa yu manyak berat wooo 

pastu terfikir bila lagi lah boleh pegi climb. ni pun bleh kluar sbb pg tadi g shalam. pastu tetiba terpaksa create story jumpa Faizah, dia ajak g makan kat putrajaya, pastu g tengok bunga dengan bot warna warni. ahh penipu penipu! bukan dengan faizah je la, ada makhluk lain jugak!

pastu terfikir kalau la tetiba umur tak panjang, mmg ada calon2 anak derhaka ni. nauzubillah

mengenangkan nasib dilahirkan sebagai seorang wanita dan dalam keluarga yang agak baik2, aku rasa besalah pulak dengan diri sendiri, dgn ibu ayah, dengan org2 yang treat aku mcm aku baik sangat.  kalo la ayah aku tau aku g manjat2 dinding macam orang takde keje, mesti dia tanak ngaku anak. kalo dia tau aku salu kuar malam masa kat intec siap lompat2 pagar nak masuk kolej pukul 1 2 pagi, mesti dia boleh kena heartattack. kalau la dia tau macamana aku bekawan dengan bdak2 laki, mmg dia paksa kawen terus kot

n kalau lah dia ada fesbuk, abes la gua kena sepak-sepak sbb gambar macam haramm nampak sangat tak jaga ikhtilat. siap cm bridal photoshoot pon ada.

aku rasa aku belum move forward lagi. benda2 camni pun takleh handle lagi, haihhh susah2.

oww tadi aku faizah dan daddy kitorang gi tengok floria skali. it was supposed to be super awesome but bcos of my eveningsickness i dont feel like enjoying the scenery. ahh bad 

k dah sakit kepala kena tidur sekarang. i wish Spain will win tonight :) 

1 comment:

mr aufa said...

come on kamam!! move forward now,, kejar kejar berlari sana pada nur!! cewaahh:D