Wednesday, February 6, 2013

kekoreaan

keobsessan aku terhadap korea semakin memudar disini. kimchidrama pun dah shut down since aku sampai di sini, makanya hati ini berasa kurang bersemangat utuk menonton drama2 kurang berkualiti di dramazrazy dan dramaload dan sebagainya. err kurang bersemangat. bukan tak semangat langsung okay

semenjak kehilangan teman (fathiah) untuk menonton cerita korea baru di bumi India ini, aku lebih seronok mereplay cerita-cerita lama seperti Cinderella Stepsister. dan tidak lupa tuala kecik bersama biskut oreo untuk menenangkan hati yang lara masa menonton cerita tersebut. dan kesudahannya setiap episod lah tuala kecik basah *blush

oh cerita ni memang mantap. kau ulang lah banyak kali komfem nangis punya. dan awek dia sangat comel. dan paling penting bukan plastik macam awek2 hidung mancung mata bulat yang lain.

kalau bukan kerana desakan abang aku dan aiman yang asyik memaksa mendonlod cerita2 tunang2 mereka, memang dah lama aku stop tengok cte korea ni. boleh pulak depa punya taste sama? err boleh kata taste kitorang 3 orang sama sebenarnya -.-'

oh cakap pasal sama sama ni, mesti aku tertanya tanya pasal benda ni.

mengapakah aku sentiasa nampak hafizul dalam pijoo =.=' 

nickname sama, perangai sama, baju depa pun nak sama jugak?

adakah ini jodoh aku dan pijoo?? hikhikhik
mati gua kalau pijo baca. maaf pijo tak behave

ah lupakan. aku berharap balik india nanti aku boleh stop terus menonton cite2 yang sebenarnya tak berfaedah ni. berharap. aminn

kini aku akan cuba menyukai video Satessh Nayak yang boleh tahan comelnya. dan beliau berambut korea!

3 comments:

Yana said...

hahha. mungkin memang jodoh. nnti kahwin, jangan lupa ajak :)

Anonymous said...

tacing i. nnt aku balik msia kita tgk sama2 ea.aku punya ketagihan nak tgk korea pon berkurang.tp mungkin lg teruk dr kau haha

iQieyMa said...

bila pulak sempat kita nak tgk korea sama2. haha

yana yang penting aku tau kau kawen dulu punya xD