Sunday, February 27, 2011

bukit kutu yg tiada kutu.

just had another awesome weekend with my beloved HACCers. :)

sumpah tak tipu scenery dari atas tu memang double triple WOW!!
rasa worth it la panjat over 2000 feet tu bila dah sampai kt puncak. yeah thats the bes moment after you suffered a lot to be on the peak. :)

masa turun bukit paling bes. aku rasa aku jadik sprinter tros nak mengejar si bedul yang memang speed habes-habesan tu. akibatnya melecet + lenguh tahap anak cipanzi. lbey kuang macam sama kejar ramlah masa kt nuang dulu, tapi ni lagi lajuu. yeah agak blurr bila sampai2 je ktorang dua je. adakah kami dikira berkhalwat? haha mujur bedul sudah berpunya..

ramjah, aku bukan nak tinggal kau tapi bedul cam cabar aku je suoh keja dia.so babai la.haha

pillow talk with alumni smpai mata pun terpejam-pejam tahan ngantuk. tatau a aceng sedar ke tidak aku camtu tapi memang aku nampak dia ada 2, 3 jugak la. aisey ngantok taleh tahan baii. btw bnnyak lagi yg kne belaja dari star2 cam dorang ni.

ceh aku rasa macam tgh tules diari.

btw mmg byk slact sana sini orientation dorang ni. tapi nk buat camna next tyme kami improve lagi. mmg dah redi nk kena bebel tyme post mortem nanti. tape2 redha..

apa aku blajar dari kem kali ni
-jadilah centralize bertamadun

maaf lah ibu ayah ta mintak izin. tapi memang kala bagitau sure takleh ikot kan. tape 2 hari je n dah selamat balek pon. don weri kay. saya kan dah besar boleh jaga diri sendiri :)

lastly,
thanx Haccers. :)

ps : gamba aplod nanti.

4 comments:

broken button said...

jeles..
arghhhhh..
*hempuk kepala ke dinding

iQieyMa said...

mungkin hentak kepala ke dinding.:p

broken button said...

hempuk = hentak

iQieyMa said...

hempuk mungkin dgn benda yg lebih lembut.g tnye pacik gugel.