Sunday, April 17, 2011

another superb weekends.:)

saturday : ctis paper. hmm insyaAllah the marks wont be bad.:)
RUN devil RUN, that evening alfa teman g sepang bersama 3 jejaka tak berapa nk ensem, tendon sangap dan jon. kinda nervous ah jugak. trek gila psychooo woo. besau betul jalan raya nih. yg dtg tu plak memang sume cam mantap2. another haccers, jambul parok sugi peon gigon n tak dlupekan sikin zul padle juga turut menyertai larian malam ini.
memang thousands la yg join. kiri kanan depan blakang sure bedarah la idong wa cakap lu tengok awek2 hot gila. abg2 hot tak disertakan di sini kerana mereka gagal menarik perhatian saya. tapi saya dah istighfar banyak2. haish niat taboleh menyimpang! xP

setelah sejam 15 minit kurang sikit berlarian, saya berjaya menamatkan larian tersebut dgn malasnya. walaupun agak lambat tiba, tapi saya bangga mengalahkan seorang jejaka bernama A********. yeah saya hebat!! haha
n akhirnya pihak energizer telah mendapat $@^&%^!&!#@#$@!! kerana gagal menyediakan finishers tshirt n medal utk saya dan kawan2 yg penat berlarian ini. hampeh tak organize langsung. klo tau tadapat bek aku nek roller blade je takdelah penat sgt. hadoii
kemudian kami pun pulangg.
oo lupa aku hilang hedlem tu. so sapa sudi nak bagi free sila2 ya. nnt ak bg otograf. :)
lihat rambutnya! xD

see banyak btol hedlem

lari2

 curik papan tanda

kawin tiga.xD


sunday : bio field trip!!!
yeay lepas buat keje memang main jela. lepas ni kena tunggu sebulan baru nak salin kulit balik. -.-'
btw awesome la jugak. tak rasa nak fnal pulak. hihi



saya dan dolly punya kawan

pelaster

tak betul sgt

bestie :)
tatau lah tapi rasa cm sume muke orang je dlm gmba tu. so nk aplod byk2 tak bes pulak.

1 comment:

broken button said...

alah.. boleh la.. aku injured.. rematch r jom.. cis..
*apehal ngan rambut aku? jeles ke? huh.. XP