Monday, April 4, 2011

Program Menyemi Kasih

seronok sangat saya hari ni. mungkin bukan saya sorang je. dolly si kura2 dah dapat kawan baru! yeay boleh kawen stret lepas ni. ini aksi2 mereka.

dari kiri : dollyblue yg klon dan  dolly original

titik2 pertemuan mereka ;)

tengoklah hepi kan dorang together2?

di sini, saya ingin mengucapkan beribu ribuan terima kasih kepada para sahabat yang menjayakan program 'Menyemi Kasih' ini.

Faizah Ramle : masterpiece aku suoh dolly melawat kau hari2 nanti sbg tanda trima kasih.
Faridah Yusoff : Kau ikhlas ke tidak ni? haha
Salfarina Azira : Thanx eventhough its just a fake smile. ;)
Ummu Hanani Athirah : lepas ni kita aim dolphin pulak
Lina Arsad : act aku nk beli guna duit HACC tapi cam kejam sangat.

ape2 pon,
MISSION ACCOMPLISHED!
dah lama buat muka kesian lalu depan pacik jual anak patung tu, at last Faizah tergoda akhirnya. Yes2!! lepasni aku nak buat muka kesian depan kdai sugar glider pulak Muahaha!!! xD

No comments: