Monday, September 26, 2011

wiken.

gua bengang betul cte melayu trailer je cambes. tengok2 hampeh betul cite dia. hello kamon lah kreatif sikit takde cte laen ke nak cinta2 je?

ah tapasal aku nak emo. 

eh we just have one week left before ielts speaking exam. english please.

oh ya yesterday i went for a movie with some frens. see i still into my old habit, melepak until midnight. astaghfirullah gua tak tau bila gua nak bertaubat. (untuk nampak ganas kena guna kata ganti nama diri - gua)

in my humble opinion (ececeh) bini2ku gengster is just another typical malay muvi. nothing speacial about dat demmit movie that make me suffered enough to sit between 2 scary guys on my left and right seat dat continuously laughing annoyingly (i wish i can slap and them laju2.) but the storyline is quite okaylah eventhough logically its not something dat can be accepted.

oh yaaa again, i went beraya at sungai buloh n rawang too. actually aku kagum gila ah tengok dua kapel yang cam bahagia ni. K. Ida n Min from batch '98 yang dah da anak umur 5 tahun dan jugak Masstine n K. Asiah with their cute bby Razin. mantap jugak kapel dari Intec ni haha. oo tak lupa Cekod n Planta yang bakal dapat baby tak lama lagi. lets see sapa lagi bakal beranak pinak dalam Hacc ni xD

okay dah buat repot bio. bai.


No comments: