Tuesday, May 22, 2012

sexy n i no it

dekat 20 tahun aku hidup, aku tak penah pulak rasa suara orang bangun tidur tu seksi. tadi baca terfaktab, ada ah satu line yg sorang perempuan ni cakap, 'suara takleh kompromi langsung, seksi habis. baru bangun tidur lah katakan' 

and i was like -.-'

aku pun perempuan, tapi tak penah pulak aku rasa mcm tu. mungkinkah aku bukan perempuan?

pastu aku pun tanya rumet aku 'Kau rasa suara kau seksi tak bangun tidur?'
pastu dia gelak2 'Mana aku tau.' *terus gelak2 lagi*

see aku dan fathiah selalu sehati sejiwa. <3

derr suara gua dah lah orang cakap macam nobita. apalah agaknya seksi suara nobita yang baru bangun tidur. kalau suara fasha sandha tu layak jugaklah nak kata seksi pagi2 buta. lagipun kau faham tak orang bangun tidur tu tengah gather strength nak keluarkan suara, tu tak asli yuu

bagaimanapun untuk keselamatan bersama, marilah kita sama2 mengelakkan menjawab panggilan pada pagi hari dan petang hari bagi mereka yang suka tidur petang2 macam gua heheh

oh ya, ustazah aku pesan jangan lembutkan suara kalau bercakap. boleh practise macho2 kan suara anda


tapi aku memang suka gila suara aswad kalau dia baru keluar buaian. bangun2 tetiba nak gelak2 pulak, tapi takda bunyi pun keluar. dats y aku rasa nak pijak2 pulak sebab rasa macam dia tengah bajet seksi

No comments: