Friday, August 17, 2012

telepon

petang tadi kedua-dua tepon aku mati sebab abes bateri. maklumlah insan pemalas macam aku ni mmg pemalas nak cas tepon. membazir elektrik kata gua. dah tu akulah insan malang yang di call En. Azriey tepat pada pukul 4 petang, time yang sepatutnya dia dah otw merentasi lebuhraya putrajaya pulang ke rumah. mungkin lah. tak pun tengah makan snek petang?

tapi gua bengang betul dengan en. azriey tu. dah la aku tengah bizi mengupas bawang, ada dia kol macam lah kitorang dah kenal lama. 'Hello, ni Azriey ni.'  aku dah blurr sapa pulak kawan aku nama Azriey. 'apasal awak tak kol saya?' nak marah2 sebab tak kol  macam aku bini yg g shoping tak bgtau pulak tu. pastu baru teringat bdak2 ni sibuk cakap pasal jpa officer nama azriey. nseb bek aku tak sembur pacik tu. dah tu dia sempat plak gi bebel sebab tak dapat kol selepas bebelas kali mencuba. lepas cas tepon,g cek ibu ayah punya tepon, haah la dengan maxis celcom no mak bapak aku skali dia buat miskol 3 4 kali setiap satunya. mantap.

moral of the story, walaupun anda single, jangan lupa cas tepon. menyusahkan orang betul anda ni

1 comment:

ummi yasirah said...

haha serius lawak entry ni :p moga ini yg trbaik utk mu shbt :)