Wednesday, October 3, 2012

im still a happy bubble #2

asyik mimpi ayah dengan aswad je. selalunya kalau aku mimpi mesti sume cam jumpa orang yang takpenah kenal cam anuar zen ke, shah rukh khan ke, tapi since smpai india ni, dalam seminggu tu 4 kali jugak la mimpi balik rumah. mungkinkah roh aku hari2 naik flight balek mesia tengok dorang?

homesick tu mmg tayah cakap a. esp bila lapar je, mula la mata ada macam kaca2 sikit. kan bes kalau kat rumah. lapar2 bole goreng ikan bilis bawang cili. pastu goreng telur sebijik, pastu letak kicap sebelah pinggan. perghh lapar2. sebab aku tareti masak, ni la jela yg aku mmpu haha 

tambah2 kat sini tadak fathiah, tadak faizah, tadak alfa. mmg lonely gila la rasa kann. ritu aku saja ngadu aku homesick kat budak2 ni, sorang pun tak layan. padahal betul kot masa tu aku homesick. wuwuwuwu sedih gila. dorang carik aku masa nak oder food, masa nak teman pegi mana2, masa nak share tambang auto, bla bla bla. so tape lah. orang merantau apa salahnya loner sikit. tapi serius aku rindu gila kat dorang tiga oranggg

bila la airasia nk stat buat promotion ni. nak balik :'(

bagaimanapun saya masih menjalani kehidupan dengan baik, setakat ni alhamdulillah. camna2 pun, memang dah sampai sini, mana boleh nangis2 tepon mintak nak balik mcm masa kt stf dulu kann. kamon2 kata dah besar, dah boleh kawen la apa la, tak macho langsung nangis2 ni haha

k dah mggu depan ada test kena stadi. 

don worry walaupun content post agak sedih2, im still a happy bubble :3

2 comments:

broken button said...

Do they have Twiggies in India?

iQieyMa said...

tadak.takkan ada.mustahil. :(