Sunday, October 9, 2011

.

g pesta buku upm tadi. punya excited banyak gila buku best2 smpai amek 6 7 8 9 10 buku. last2 beli 3 je. aku merasa loser carik buku sorang2 tadi bila abang aku meninggalkan diriku ini untuk pegi berdating dengan awek dia. ciss melampau sungguh kata nak single sepanjang zaman. -.-

sesi pembakaran lemak di dalam sauna ktm berlangsung sepanjang dekat setengah jam di dalam koc wanita + proses sprint laju2 nek jejantas keja ktm tadi, dan kesannya aku merasa agak kurus bila tiba di kl sentrel. ktm ke klang delay sejam dan akhirnya kami hanya selamat tiba di shalam pada pukul 6.45 camtu ah. aku gagal menggoda pakcik teksi dan gagal bersabar menunggu pacik rapid lalu aku membuat keputusan untuk berjalan kaki sahaja

act ak takesah sgt pon jalan jauh2 tapi memandangkan aku ni perempuan pastu lalu pulak tepi highway, sah2 ada tikus2 menjerit.ello boleh buat experiment kalau ta comel macam Park Shin Hye pon tikus2 nak jerit jugak okayy. dan sepanjang perjalanan aku telah berjaya memberi salam dan hai! kepada semua kucing yang kesemuanya berjumlah 7 ekor. o mungkin 8.

baru nak berehat sambil melipat baju (see aku mmg pompuan tak brapa mlayu terakhir hikhik) alfa dtg mmbawa khabar duka kena buat chem punya grupwork. pastu meeting ngn jpkca lagi (cewah aku pres skarang) pastu nk pikir bio repot lagi. kuciwa

moral of the story, aku penat. bai

1 comment:

hanna mu'minin said...

woih makcik...punya lah dekat pesta buku tu dgn kolej q..jln kaki pon smpi doe..tp ko gtau pon x ea..singgh ape ntah lagi..memang smpi arh hati ko..merajuk 8 hari...fine!!!