Saturday, October 15, 2011

library kutub utara intec

assalamualaikum semua.

saya sekarang berada di library intec. disebabkan saya tidak membawa Leo yang agak tak sihat, saya cuma mampu melayari internet di desktop sini je.oh tujuan saya nak stadi chem dengan bio sebenarnya jangan salah faham okay.ini namanya mengisi masa lapang. (haihh apa aku cakap ni-.-)

suhu di sini amatlah rendah sehingga saya membuat keputusan untuk makan tengahari bersama girlfren saya yang comel, dan menjamu selera kami yang kebuluran di bwah panas matahari yang memang mantap. *boleh tumbuk kalau menyampah dengan bahasa melayu aku

oh ya saya cuma nak bagitahu tahap kelajuan internet di sini sangatlah melampau lajunya mengalahkan p1 saya yang macam siput demam kat rumah tu. so sapa2 nak donlod muvi ke cite korea ke running man ke boleh tampil ke intec bila2 masa anda mahu. oh ya lagi, wikens je anda mampu mengakses selaju ini harap maklum.

sekian, saya, Iqlima Syarif membuat liputan khas dari library intec uitm seksyen 17. ^^

No comments: