Wednesday, December 21, 2011

bendera dan mahasiswa dan ludah merata-rata

baru lagi 2 3 hari ni rasanya pasal mahasiswa turunkan bendera gambar pm kt pwtc tu. amboii sejak mahasiswa dibenarkan berpolitik ni, sakan betul. tapi betul apa. kalau nk tunggu depa tua baru nk stat berpolitik, masa tu otak dah tepu, tak dpt nk produce idea2 bernas compare tu masa dorang muda muda dulu.

 lagipun mesia negara demokrasi kan kan kan. (tak pasal)

budak2 ni pun satu takda keje betul. klo ye pun nak turunkan mintak izin tuan dia dulu. takda la kecoh camni. haha

tapi ada la sebab dorang buat cmtu. yelah takkan tetiba tak pasal nak turunkan gmbar Dato' Sri Najib yang berseri-seri tu. takda jerawat, putih, licin, bibir merah jambu lagi gituu. kalau aku lah PM, depa turunkan gambar aku, mmg bengang jugak. yelah mesti la respek. aku PM kott

tapi depa rakyat, depa tak puas hati dgn kepimpinan kita, baru dia buat cmtu. so takleh nk salahkan budak2 tu 100%. lagipun mungkin aku tak comel sbb tu depa turunkan gambar aku wuuwuuu


mukadimah panjang sgt. ni lah topik sebenar. please click the play button first

tetiba depa nk ngamuk2 camni. dah tu guna bahasa macam mak bapak tak ajar. pastu nk cakap orang len kurang ajar pulak. + tak tahan betul ada pakcik tua berkopiah tetiba kat tengah2 tu

kurang ajar sgt ke turunkan gambar? aku rasa lagi kurang ajar depa yang nak ludah2 muka orang ni. kebersihan kan amalan mulia. apsal nak main ludah2?

benci betul orang meludah merata-rata ni. kalau aku jadik cleaner nk lap meja kt situ, mmg aku campak je kain lap kat muka mamat tu. cih menyusahkan orang

No comments: