Saturday, June 25, 2011

Dia yang membolak-balikkan hati.

Subhanallah. hebatnya kuasa Dia yang boleh buat seseorng itu berubah sekelip mata je. sumpah aku kagum dengan orang yang ada determination nak berubah ni. sebab seryes susah do. macam kau hari hari makan pakai tangan kanan. tetiba harini kau makan pakai tangan lagi sebelah. jangan lupa basuh bersih2 be4 try.

b4 ni aku mmg penah ckp nk start dengan step 1  tapi smpai skarang belum nampak lagi effect effort tu. macam sorang hamba Allah dan juga seorang sahabat ni, memang aku rasa hati dia cukup kuat utk mulakan idop baru.

dia berubah threehundredsixty degree. kalau nak tau susah ke senang, boleh tanya dia. yang penting aku rasa dia akan jawab, yang penting jangan peduli apa orang lain fikir. its between u and Him.


hati siapa tak tersentuh tengok orang macam ni, aku tak tau nak cakap apa.

1 comment:

PEAH said...

berubah secara perlahan-lahan lebih istiqamah