Thursday, June 9, 2011


" Sesungguhnya hawa nafsu itu sangat membawa pada kejahatan "
(Yusuf: 53)

Wira yang sebenarnya wira ialah orang yang dapat mengalahkan hawa nafsunya.tapi cuma sesetengah orang sahaja yang mampu mengawalnya.susah2. serius cuba kau tahan tanak makan satu setengah hari. dashat tak? kalau aku kompem merana tak pegang food satu setengah jam. aku tau korang pun samaa.

Hmm Subhanallah, perit nak menjadi pahlawan yang berjihad ini tetapi, cukup indah bila kita tahu mulianya kita di sisi Dia dan bertapa Dia menghargai usaha itu. at least cuba kan? susah tak susah please lah cuba. T^T

tapi kalah jugak. sangap sangat nak tengok wayang. tapi tak tengok panda lagii wuuwuu

maaf kepada sesiapa yang terasa hati. see im trying to change. better than before. InsyaAllah.

n at last jari hantu bengkak tersepit pintu cnema tu tadi. tu ah nak tengok wayang tak dapat restu ayah ibu. haishh

n rasa bangga dapat bawak kete akhirnya malam tadi. even jalan lurus lengang tadak kete pun, takkan hilang punya fobia langgar pokok  tahun lepas. aku dah ada xperience langga pokok. korang ada? tak da kann

kesimpulannya terima kasih daun keladi kepada insan2 yg mnemankan off day saya harini. maaf atas segala salah silap. n si empunya kereta 90k, kereta kau memang awesome aku nak pinjam bawak g kedai nanti. seronok pulak pillow talk cakap jujur n tak berselindung. sapa setuju?

aku setuju.

dah selamat tinggal.

facebook tagging : 
@azira salfarina @faridah yusoff aku dah bawak kereta. korang bila lagi? xD

No comments: