Saturday, June 4, 2011

virginity.

ya saya mengutarakan yajuk yang agak panas pada hari ini.

sebelum tu,
adakah aku kelihatan seperti sseorang gadis yang comel dan jujur? sila mengaku cepat? ini disebabkan, aku telah mendengar sebuah rahsia besar hari ini. okay ayat skema sket.  dan ya aku memang gadis baik yang jujur.

wokay mari kita kembali ke tajuk pada hari ini.

mamat ni cerita dengan senang ati nya kt aku yg beliau mempunyai kisah silam yang tak berapa nak silam lah yang agak dasyat. mungkin zaman sekarang korang tak kisah dengar cerita camni tapi bagi aku, ni ah kot fes taim aku tau aku ada sorang kawan yang ish3 keje dia rosakkan anak dara orang.

okay nak tau berapa ramai dah? er jap. 5... 6.. 7. haa 7. TUJUH. memang ah nampak cam sikit tapi korang bayangkan ah 7x2 dah 14. so, 14 ah mak bapak yang mungkin nanges klo tau anak dara dorang yang penat2 dorang jaga nak jual eh nak kawenkan dengan rasa bangga n gembira dah tak de dara. woi penat woi kan korang tau nak jaga anak pompuan ni lagi susah dari jaga anak lembu. er aku pon tak ingat betul ke perumpamaan tu. anak lembu ke 10 mak lembu? ah pedulikkan.

tu yg dara, yang tak dara dia cakap tak terkira jugak lah. wah3 mesti experience kau mantap. haha

hey2 u ol tau tak, mamat ni tak hot macam my baby ryan eh, (ni gamba feveret i jangan bising2 sbb dah ad kt older post)

 takde macho cam TOP,

 takde gaya lelaki budiman macam kyuhyun,

 tak jambu macam GD,

 tak nsem macam n tak comel macam lee junki

malas dah nak letak byk2 kang kantoi aku suka laki camni. xD

tapi apa pompuan suka sangat kat dia ni?? apa? apa?? *bengang n tak puas ati*

then tadi dia cakap dia jijik ngn pompuan yg dia dah rosakkan tu. wat de.. aku rasa nak lempang ada gak tapi tu ah pompuan tu senang2 bagi apsal. honey u give, shit u get. aii apa punya papatah daa mamat ni ajar aku

tapi then dia cte dia ada sorang je awek yang dia sayang gila, n dia tak pernah sentuh pun. tapi sbb kantoi love bite awek dia mintak clash n dia still begging hope pompuan tu accept dia balek, smpai skang. masa tu aku dah terbayang dia tak pakai baju, ada merah2 mcm kena gigit drakula. astagfirullah


see my cute girlfrens, a guy that truly loves u will never touch u. mungkin respek, but yang aku dipahamkan, dorang takkan buat something yg dorang tanak org yg dorang sayang kena dengan mamat len macam dorang buat ka orang yg dorang sayang tu. jelas di sini, laki zaman skang takde yg sayang pompuan betul2. pegang2 sana sini pastu sesuke nak lepas. haish lempang karang.

so moral of the story here, mamat2, jangan ah buat camtu. dah la dosa besar. n kepada awek2 yang comel di luar sana, jaga diri anda okay. kita ni macam sampah je kalau depa dah dapat apa depa nak.

susah dapat, susah nak lepas. kan3.

aku nasihat diri sendiri jugak. then tc.

bai3!

No comments: