Sunday, July 31, 2011

Anis Adawiyah ku.

hai saya post entri ni mmg geli2 sikit. so wat bukan utk korang pon. dah g main jauh2 saya nak borak ngn sahabat saya ni jap.

hai Anis Adawiyah Japar!

sori kite lupa nak wish bdae awak 29/7 lepas. sumpah kite lupa. patutlah macam ada benda tak setel je. tapi seyes kite mintak maaf kite betul2 terlupa. biasalah dah tua nyanyuk sikit (macam banyak jugak). takpe ni kite ingat ni, kira beruntung la awak tau tak. heheh

awak dah 19. kite tengah kira kat kalendar. lama lagi nak jadik sebaya macam awak. haih lambat sgt keluar nak celebrate pun macam hambar. dah dua tahun lah kita tak celebrate bdae sama2 kan. sedey2. rindunya nak celebrate mcm dulu. terasa nak pecah masok koop lagi nk amek kek. haha takpun buat kek apollo pon jadik ah sampai sakit perut makan benda merepek2 tu. baling tepung telur ke hapa tu cam common je. tabes ah. takpun kita baca yasin jelah ramai2 kat surau kira celebrate jugak lah kan.

anis ex deksmate klasmet dormate blockmate, kite kagum dengan kehebatan gosip2 awk. bila lagi nak gosip ni b4 tidur peluk2 ni.(sensored)

anis hepi belated. nanti adiah claim tau bila2. alah uia bukan jauh pun. lepas kite dah bagi adiah bdae, nanti kite claim kat awak kfc pulak. heheh



jangan kawen b4 aku balek mesia tau. nak jadik pengapit!  :)

2 comments:

anis said...

owhhhh,thanks darl :)baru perasan post ni.hehe.kawenn??? hurmm,jgn lupe carikan calon eh.x jumpe lg ni.hehe.iloveyou <3

iQieyMa said...

aku pon belom ada calon hangpa jgn gatai2 nak carik.haha