Tuesday, July 26, 2011

Love Come N Go. Just Like That.

hai makhluk sekalian.

aku bosan malam ni. nak stadi tunggu aku abeskan entri ni dulu.apsal tajuk geli2 camni? sbb takda apa. saja harmon aku paksa taip benda tak berapa berfaedah ni.

so lets get started. to be honest, aku tak faham macamana org boleh senang2 cakap 'I leviu bebeh' then after and hour, 'Im no more interested in u'. have u experienced it b4?

okay klo yang fes time becinta tu aku paham, dorang mmg boleh anggap mcm bf dorang tu ah everything utk dia, so mmg sayang tahap dewa ah. tapi yg ak tak paham yg mmg dah byk kali kapel n clash, then kau ta rasa macam ape tujuan aku hidup ni? takde feeling ke wei. senang2 sayang cinta awek sana sini? apa definition ILY tu pada korg? tak spesel siot wish kat sume orang, nnt apa anak bini kau nak dapat? bekas2 saki baki ILY tu je? haih kamon give someone u love with something special n precious wey, bukan benda yg kau dah biasa bagi kat homosapiens lain.

Holding Hands Love Care

being in a relationship just like u're involved in a war, in a game. then u must be ready to lose or win.

ni esp pmpuan ah. bese lah hati mcm askem, sikit senang je cair. so in case bf korang flirt, korang kene redha ah. dah korang dapat dia nak buat camna, haha. sebab tu aku cakap laki ni taleh caya. sume awek cun comel hot dia nak. fine ah Adam pun suka Hawa sebab dia cantik jugak. its natural, human loves beauty. tapi tu ah, dah kau berani letak hati korang kat kaum yg sometimes tak reti nak jaga hati yg lemah gemalai (beterabor simpulan bahasa aku), beware with the risks. 

 in my point of view lah kan, theres no such thing that cinta zaman muda2 camni boleh bertahan smpai kawen. kau suka, sayang cinta dia sekarang, aku rasa kebarangkalian nak end up that relationship with akad nikah tu cam err mungkin 0.1%. bila time zaman skolah dulu, aku cukup mnyampah bila dengar mmbe2 ak cite sal nak kawen ngn dia ni, nnt hantar kad jemputan lah, nnt carik pengapit ah, nnt nk tempah catering ngn bapak aku lah,. wth kau budak skolah lagi kot. blom msok ipt uni lagi tak jumpa mamat2 hot brad pit tom cruz dah nk pikir end up ngn laki cam sampah tu. kamon were still young bebeh. buang masa bercinta dengan org tak matured cam dorang ni. dorang dah 40 baru stat hidup macam kita tau. so kesimpulannya, cariklah sugar dedi umur 40. okay crapss


the faster love comes, the faster it fades away. 

aku rasa betul jugak. kalau senang kau sayang, senang jugak kau nak lepas. macam askem, senang je kau beli singgit kt mydin. senang jgk kau telan dia seminit dah habis. kalau dapat Hagen Daaazz sebijik, memang menangis2 hope askem tu betahan hingga hujung nyawa korang. em okay apa aku merepek lagi ni.

lagi satu aku tak faham, apa makhluk2 becinta ni buat ha? i mean bergayut every night jumpa evryday  texting every minutes, tak bosan ke wei. padahal tanya dah makan belum je. kamon kamon soklan common dah tu kreatif sikitt. 

find someone that will never stop holding ur hands until at this age :)

sorry lah beb, but i think ive warned u before. the longer u hold it, the deeper the cut inside urself. baguslah kau dah moved on. as ive said be4, u deserved someone better, thousand times more handsome n smart than him. ive seen u cried more than once becoz of him, n now he let u go just like ure nothing. sohhhh punya orang lah mamat tu. 

kamon. dont be easy to fall in love. lets He decides for you. :)

*aku rasa sampai bila2 ak takkan kawen slagi tak ubah mentaliti ni.-.-'

No comments: