Saturday, July 30, 2011

hari ini.

benci benci benci. hey uncle driver yu tak nampak ai lari2 seberang jalan menggadai nyawa nak kejar bas yu ke? pastu bila besusah payah ai kejar yu, boleh plak yu blah padahal ai dah lambai2 sekuat hati kat rear view mirror bas kuning biru yu tu. hey lagi 3 tapak ai nak sampai pintu bas tu apsal yu kejam sangat terus pecut tinggal ai????
aku nak bagi singgit free pon takot. haish bunuh3!

pacik ktm lagi satu. apsal kena delay sampai 3 4 kali wey? dah aku terpaksa layan budak indon tu nak borak2 ngn aku. 'ramah ya orang malaysia. kakak sudah telat ya? mau pulang ke mana? oh sah alam? kami capek juga nungguin. di kampung tiada keretaapi.bla bla blaa' uh jenuh aku layan budak ni. aku tengah risau sampai tengah malam kena culik ke ragut ke boleh dia sesenang hati mengajak aku berborak. 

sampai akasia aku rasa nak pengsan. dengan beg baju buku tak berkemas lagi, haih apesal kena pindah??? nseb bek umah ni cantek jugak. banyak penyangkut baju tu terbaik. tapi memang malang kena fight dengan bau kasut kat umah bawah ni. lagi view dari dapur lame gila. kipas tak centre tak nyenyak ai tido malam ni. dah3 memang tak bersyukur langsung manusia ni. tape siap kemas nanti mesti aku senyap tak bebel punya

uh lepas kemas ingat nak sambung marathon heri poter. but when i realized that i have a lot of things to do nxt week, maybe i shud hold it fes. tengok stat spiking bila teringat ielts rabu ni. aghh tade2 nak habiskan jugak!

comel gila syamim eh bukan patung bruang dia pakai tu. stat hari ni aku bercita-cita nak pakai suit maskot tu satu hari nanti. buat baju kawen pun macam bes. haha xD

eh puasa esok ke lusa?

*meluahkan perasaan habis arini.-.-'

No comments: