Wednesday, August 3, 2011

Alphard is my dream car.


aku rasa teruk betul terbayang jwapan2 utk soklan ielts tu masa semayang terawih semalam. setan dah takda tapi sapa yang goda aku ni??? then tetiba dapat soklan pasal kereta idaman anda petang tadi, yaa tu la balasan tak khusyuk smayang. 

wat de hacc fobia aku kat kereta tak hilang lagi mustahil nak ada dream car.
i.m.p.o.s.i.b.b.l.e bebeh

okay fine my dream car is bla bla blaa...
company that manufactures ur dream car. err fikir2!
 'Alphard. Hmm by Honda.' It sounds confident.
pastu dia sound aku balik 'Sorry but its Toyota not Honda' sambil lecturer tersebut senyum kejam
dah la malu nak hidup camni. menyesal tak timba ilmu dengan pakcik jual kete masa keje ritu T.T


tapi seyes kalau dapat beli sebijik camni, aku nangis sebulan non-stop. besar nak mmpos tau tak ayah aku boleh tidur kat belakang tu tanpa sebarang gangguan bunyi mercun raya. papehal pon aku rasa aku tau somthing psal makhluk besar ni.

automatic vacuum door. 

yg tu je, bangga gilaaaa!

No comments: