Monday, August 15, 2011

kuih raya!


alhamdulillah, dah setengah bulan puasa.tapi, 

ah aku tak tau kenapa perlu mengidam kuih raya sekarang. mengong half lbey bulan pon tak lepas lagi. tapi seyes, tengok kuih2 raya bersusun kat mydin, dengan lagu raya dgn baju raya sampul raya, ah homsick teros.

then lalu depan ole2. baju raya. wau2. astaghfirullah. bulan pose ni tahan nafsu. eei baju raya kat ole2 pon comel2 tau tak.

okay bab baju mmg boleh tahan nafsu, tapi bila aku terpandangkan sejenis kuih idaman seantero malaysia aku ni, yeah2 must buy. or else, u wll regret it.


this is the most famous amouss feveret kuih raya, presenting, SNOW ALMOND!!

see the white snowy bredcrumbs on top of the crispy chocolatte texture, ughhh not more than a minute, a box of pretty cute cik snow almond in an orange plastic was in my grip. on my way to akasia, sume orang stare kat plastik yg aku pgg. uh apa pandang2? nak curik? beli sendiri lah!

sekarang 11.28pm, (to be clear that im not eating b4 break fast) cik snow almond tengah berada di sebelah ni. sayangnya nak makan.^^

uh bdae aku nanti make sure nak 15 box makan breakfast lunch dinner benda ni je.

yeay nak cuti dah!

No comments: