Saturday, August 13, 2011

spectacles n me.

kenapa spek kurang menyenangkan? walaupun bak kata Mr. K yang obses dgn awek comel,


okay act aku sentap baca statement nih. ah aku ada rezen. pakai lens bukan nk nampak cantik okayy. dah tak cantik nk buat camna.  kemas maybe word yg better nk describe bnda nih. yelah tak mintak nak rabun pon kan. aiii dont blame me i got that gene from my mum.

tengok buat muka camtu pon comel 

so rezens?

-buat tudung nmpk slekeh ble mcm petak tajam
-cepat bercalar apatah lagi bagi atlet ganas seperti ku
-tengah tengahari mmg seksa silau wooo sepet3
-klo minom air panas wap dia buat spek mata berkabus n nampak macam spek power rangers kale putih
-bila peluh rasa cam licin
-serabai kalau muka berminyak
-klo lari2 nnt spek jatoh smpai kt ujung idong (okay tak mancung)
-klo amek gmba ade flash nnt tanampk mata korang just ada sinar x ray
-spek sgt mahal apetah lagi klo power cam nenek kbayan
-buat anda nampak nerd walaupun mungkin agak jinius
-buat abang kat pasar malam panggil aku 'macik, belikanlah baju raya utk anak tu'

yg last tu aku paling benci.

demm im nineteen not ninety.

cuba kalau laki pulak. beza do laki ngn pmpn pkai spek. dorang manada tudung. hairstyle tak efek ponn

hai ni lee min ho :)

waahauu see ^^

alah untunglah hensem kann

 aku still admit laki esp klo ensem pkai spek mmg nmpk smart n cool. heheh

2 comments:

PEAH said...

sokong2. sebab tu i prefer lens rather than spec :)

hanna mu'minin said...

btol2...
aq setuju..tp, aq takot nk pki lens
so, terpaksa lah jd buruk n teruskn dgn rimas aq ni selalu :(