Sunday, August 28, 2011

mimpi

 kinda weird dream.

okay fine maybe mimpi ni sbb smalam maraton tgk my princess ngn greys anatomy. tapi apa kena mengene tetiba ada munif ahmad?

kenal siapa munif ahmad? a man with an awesome voice. pegi gugel sendiri klo nak kenal. awal2 gtau dia dah berbini dan beranak pinak. uh aku kecewa sbb nak ada laki sore mantap cam dia jugak

tade ah tapi yang nak highlight kat sini, beliau telah berpesan kepada aku supaya :

1. dont look into guy's eyes (non muhrim n non muslim sekali) while talking to them (my eyes are too gojes to do that?-.-')
2. tidak memakai tudung yg nama je pin kat bawah, tapi still nampak leher (like i used to do. uh terasa terasa terasa)
3. tidak memakai pakaian yg tidak berapa nak sopan (pakai jeans t shet tak menutup mana2 yang perlu di tutup. paham2?)
4. ada lagi pastu aku dah tak ingat (tidur di ganggu dengan aswad yg menjerit2 kejut aku)

okay aku tak faham kenapa tetiba munif ahmad. tade pulak aku dengar lagu nasyid semalam. adakah roh ak terbang g carik dia malam tadi?

takpe. sebab nasihat dia sangat berguna. :)


No comments: