Sunday, May 15, 2011

dari bawang merah untuk bawang putih

uhuk uhuk.first time nampak kau time kite form 1.dgn tudung labuh kau, spek bulat, muke cam sombong.aku pon takut nak dekat. no hard feeling okayyy. inisden yg aku ingt kau gaduh dgn deskmate kau sebab kau koyakkan wrapper meja die. entah macamana kite rapat aku pon xsedar. kau selalu bangun lambat kan pagi2. selalu dgr bunyi jam loceng kau yg bingit tu tiap kali lalu nak g toilet pagi2.

time form 2, bespren kau anis kan.selalu gile gaduh korang. tapi share gak buku teks. form 3 plak, kite jadi macam kawan rapat gile.sampai ade org kate kite kembar.aku pon xpaham part mana yg sama.mata kau sepet, mata aku mengancam.HAHA.hidung kau *****, hidung aku kembang. kau slim, aku comel. muntah sekali. orang kata kite rapat tapi sebenarnye kite selalu gaduh.selalu kan.siap bagi mesz lagi.TOLONGlah, malu gile.zaman jahiliah. aku pon xpaham kenapa kite gaduh. 

sampai form 4, kau masuk kadet, aku rasa macam jauh sikit la dari kau.series.aku pun tak tau kenapa. tapi, lama2 okay je. form5, kite dgn KG, aku rasa macam ada family dekat sekolah tu.share sume bende, gaduh, ngumpat, memang best. tapi kite selalu gak gaduh.haish. tapi part yg aku rasa kite ni memang jodoh time kite due je dpt jd prefect.haha. bajet KOOL. kat intec, jumpe kau lagi. haish da penat mate tgk kau. kat sini, malam2 layan dgr cite eye candy, ngumpat org. memang hobi kite ngumpat rasenye. eye candy kau mesti tuka2 kan. 

tak tetap pendirian.tak boleh buat keputusan sendiri. xtau la macamana kite boleh berkawan. sama2 xboleh buat keputusan.nak g lunch kat mna, dinner kat mana. tu pon nak gaduh. aku pengaruh kau jgn makan mamak. sori heeee. kalau kau diam je, aku tau kau moody la tu.so aku malas nak layan. 

dah cukup la aku membebel. aku memang tak pandai berblog ni.ingat tau janji kite. sorang anak kau kene kawen dgn anak aku.HAHA. anyway, tq la penghormatan ke 100 kau ni.jgn boring dgn aku okay :)

No comments: