Friday, May 27, 2011

off day. :)

hajat nk g climb hari ni. tapi hampeh sungguh bila pcp tutup. maintenance katanya. tapi ada je mat2 yg join comp esok tgh practise kt situ. tak aci sungguh. aku nk join comp jugak!

then kitorang telah mengubah haluan utk menyinggahkan diri di ape nama youth punya gathering tu. ramai jugak tapi byk g booth tak bukak. g situ mmg cuci mata je tgk awek2 kete proton yg dari jauh nmpk hot. tapi bila dekat2 aku n membe ni rasa seram tengok mekap dorang yg memang mengalahkan geisha jepun yg macam mayat tu. haish mana natural beauty hangpa? *geleng kepala 3 kali

masa tu dah tengahari dekat kol satu bila kami ditahan oleh 2 org awek promoter digi. ceh mmg macam linguafon punya promoter follow kitorang 5 meter (je) jauhnya. haila nseb bek ada alasan mmbe ni nk g smayang jumaat. nk dtg awal bentang sejadah dulu katanya. so kami pon terlepas. haha

petang menjelma bila aku kena bawak aswad yg baru bangun tidur tu g main kat bawah.  takpe nseb bek ak tgh rajin masa tu. mari ikuti perbualan saya dan aswad bersama ence' miaow.

aswad : eh eh ni ke dlm buku bio kak ima yg epistasis tu?

saya : bukan ni miaw2 keropok yang plastik dia oren tu

aswad : oo boleh makan la ni. ekor dia nampak menyelerakan

saya : aswad jgn dekat. dia tak comel mcm kak ima pun

aswad : nampak kaki dia ni? kecik pun bole lempang orang tau

okay bai3 mrs. miaow aswad nk main ni. c u ya!

aswad jumpa sorang pakcik harini. dia belanja fries. thankiu pakcik. :)

setulus penghargaan utk semua yang terlibat dalam menjayakan off day saya harini. termasuklah alep yg off esok takguna aku nk g tengok suju kau senang2 off. haish takpa sabar, redha2.



4 comments:

Anonymous said...

fushoooo. abg sangap dtg lah seh

iQieyMa said...

melawat aswad. kau bila lagi?

Anonymous said...

Comel siot gambar dia dgn aswad.Haha. One day aku nak pergi jugak tgk aswad tuhhhh ;D

iQieyMa said...

nnt bdak2 situ tanya 'anak akak ke?'
haha