Saturday, May 7, 2011

ini suara hati namanya.


wooo lapa tak dinner ptg td! ingt bubur si budak yg baru blaja msk tu bole btahan smpai mlm, tapi maghrib je dah habis hadam. hampeh btul. anyway thanx a lot nanti bg la lauk bes sikit udang galah ke ciken cop ketam sambal telur bistik ikan pari bakar rendang ayam itik... ... .. .er demand sgt ke?
walaupun begitu bbur tersebt telah memberi impak yg agk besar. walaupun aku tak reti masak, aku still rasa tercabar sebab org bukan sama jantina dah bole masak. hampeh kene blaja jugak niii. -.-'

jadi resepi pertama saya yang menjadi idaman ialah macam bese NASI GORENG.
alah tak pon aku nk try CEKODOK je. 
mak aku masak sedap kot! jgn pndang sblah mata!

Uuu ckp pasal mak, that reminds me of MOTHER'S DAY. :')

semalam ke 2 ari lepas masa nek bas nak g intec, bleh plak pacik bas pasang IKIM dah tu de ceramah ke talk ke hape ntah pasal hari ibu. dah satu pasal pagi-pagi buta dah meleleh. ciss segan pulak awek sblah tu tgk aku kesat2 mata. woi pasal mak kot jangan ah heartless sgt tak nanges!

so sebab aku segan nak bg ucapan panjang2 kat mak aku tu, so takpelah better kat sini je kot.nak jiwang sekejap.

ni cover kad. sila buka.

Ibu, i hope that ure in the pink of health (ayat skema informal letter). 
thank u 4 giving me a chance to be ur daughter.
walaupun ima rasa ramai gila mak yg lagi baik kat dunia ni, tapi ima rasa bertuah ima dapat sorang mak macam ibu. walaupun banyak bebel n suka marah2, tapi ima tau ibu sayang ima. kan2? 
ibu ampunkan ima slalu cakap kasar, selalu buat ibu tersinggung, malas nak dengar ibu cakap or bercerita, selalu bgn lambat biar ibu masak sorang2 kat dapur, biar ibu basuh kain tak tolong pun, degil nak panjat gunung jugak, tanak dngar nasihat.. er n banyak lagi.
but the worst i never be by ur side when ure crying. because i cant bear looking at u wiping ur tears.
o i ll cry too.
i know one day if i didnt hear ur voices again, i will be the one who regret the most.
ibu plis dont leave me b4 i have chances to be with u on ur old days.
pliss stay awake until i knee on u wearing my stethoscope and my white coat
wuuwuu yang ni tacing lebih T.T
okay lets stop now b4 aku nangis tak berenti satu malam.
ibu ibu ibu ibu ibu
i love u ibu n i want u to be together in Jannah with ayah. be a gud wife okay.
i love you again. but i regret why i cant say it directly. stupid daughter. 

teringin nk jadi ibu dan anak macam ni . mcm close gila tapi aku dgn ibu tak ngam sgt macam tu. so mmg kne blame diri sendiri lah.

Aghhh homesick!

No comments: