Monday, May 23, 2011

skarang aku tau kenapa orang benci sgt ngn promoter.
tadi tengok promoter linguafon tu paksa orang sana sini, aku pulak rasa nak lempang. sian la budak2 tu penat baru abes kelas. ada pulak dia paksa2 nak beli. nseb bek ak pkai tag vendor klo tak ngn memang ada jugak mamat ngn akak yg kena jerkah kat situ. haiz aku janji aku tak paksa orang. sobss

okay nk share sikit sbagai promoter, aku kne ada sebab kenapa aku tanak paksa2 orang ikot ke hulu ke hilir. sebab2nya, klo kita tegur:

pakcik : nanti dia kenyit mata cakap 'abang dah pakai dik.' pastu sengih nak kene pelempang 25 das. aku dah la tabole org kenyit mata ni meremang bulu roma den. kau tu dah tua sedar sikit jangan nak perasan abang okay.

macik : nanti dia pura2 belek anak dia pastu borak2 ngn anak dia yg umor 3 bulan tu. lek luu macik wa tak jeles pon lu ada baby. wa ada aswad siap bole men sep2 lagi tau! g lah borak ngn anak macik tu dah la tacomel gigi pon tadak. aswad dah ada 2 gigi tauu

kakak : ni paling benci ah. esp pkai mekap 15 inci tebal pastu jalan tonggek2. aku ni pompuan gak weh jangan ah bajet comel sangat. aku tego baik2 bukan nak ngorat tayah ah angkat muka pandang siling pulak. hadoi

abang : yg ni pulak klo ak as pompuan ni tego, dorang ingt aku nk ngorat pulak. masalah betul. so sori ah gua memang buat bodo kalau u ols lalu depan gua. gua ada pride jugak beb

lagi?

tatau pula nk describe camna yang makhluk ni. ada yg pakai skirt tapi dada flat gila muka bentuk 4 segi siap ada kumis lagi. korang agak ko ak panggil akak dorang mara x? the same goes to abg2 yg macho nk mampos mngalahkan aku ni. rambut cacak2 kacak gila wa cakap luu. tapi tetiba nmpk bulu mata lentik body kering tapi de bumper sikit. hahah akak macho sgt sori tapi saya tak tepikat.

haiz manusia mmg tak pernah besyukur dgn apa yg dorang ada.

wa penat lah keje jadik promoter. even tgh serabut pun kena maintain senyum depan customer. wa celen u ols la kalo bole tahan keje camni seumur idup, wa sanggup tidur satu ari tak bangun2. wokay?

i got to go. nanti kita ce cite ce cte lagi eh. doakan saya dpt customer comel2 eh. :)


No comments: