Saturday, November 26, 2011

CJJ

cinta jarak jauh, or often called long distance relationship. aku rasa cam memang susah nak wujud benda ni. esp bila mmg jauh gila tak jumpa2, cm offshore or oversea a aku maksudkan. 

tahniah buat parok n semek yang bakal mengikat tali ikatan perkahwinan taun depan insyaAllah. aku nk mintak jadik pengapit sebenarnya, tapi cam over pulak siapa la dakuuu ni kan. sob sob sob

n kehebatan cinta mereka (copyright from novel2 melayu) telah membuatkan aku baru percaya, umur macam aku ni, mmg dah patut bercinta. no i mean mmg normal untuk rasa suka tu. sebab dorang stat since intec kot, smpai sekarang, umur dua2 dah patut ada 3 4 orang anak. so. macam err tu lah. do you know what im saying?*tone madam rita*

desaru telah terbang ke syurga bersama angan2 aku n faizah, begitu juga dengan caving gua tempurung n lata kijang/ err kinjang maybe, just sebab semek buat suprise tetiba balik dari us, together with the cooperation from Shikin and the geng.

Nseb bek ktorang dapat mandi kolam air panas rini so tade a aku nk lenyek2 parok tu. awesome, seryesly. 


No comments: