Tuesday, November 29, 2011

which way is better?

hello hasbens skalian. lelaki akan lebih nampak hensem walaupun dia tak hensem kalau trim rambut smart2 pendek2. korang nk bela rambut panjang2 mcm korea buat apa. kalau aku dberi keizinan utk mnjadi barber mamak yg depa (laki2) suka pegi tu, mmg aku gunting smpai jadik hensem. seyes tak caya boleh try aku nk upah 50 inggit je. mklumlah ekonomi genting (genting highland?) sekarang, dont blame me and mamak2 barber skalian.

contoh2 :
this is muhd nazmi faiz mansor. midfielder harimau muda yg berbakat n mmpunyai vision utk pass bola dgn mantap. aku rasa nk jadikkan dia player real sama mcm kaka. hewhew

sebelum (curik fesbuk)

selepas (slepas jdk penglike ke-2, aku curik teros)

aku pengsan terus tengok dia yg selepas. err okay dua dua pun comel. alah aku nk letak gmba org tak comel, nnt depa terasa pulak. takpa. cinta tak mengenal rupa. hewhew lagi

tapi series dari pandangan mata aku yg rabun ni, he looks smarter in the 2nd pic. generally, lelaki nmpk lagi smart bila rmbut pendek. tp len orang len opinion kann.

oh ya, tapi aswad buat rambut korea pun mantap lagii xD

'im hot gorgeous am i?'

okay sekiann


No comments: