Tuesday, November 15, 2011

Forget it. were still young.

Hai u oll.

Pernah tak status korang dipersoalkan? Err maybe tak kot kalau korang da de boifren ke gelfren ke. I mean, kite2 yang single ni jeww. Aku assume mesti penah punya. Maklumlah u now zaman sekarang, zaman urbabisasi urbanisasi dan kemodenan kan. Kengkadang aku rasa nak lempang jugak dorang ni, apetah lagi bile dorang brani mengeluarkan statement2 begini :

Kau ni lesbian ke wey. Kesian aku tengok kau. Jom jadik partner hikhik’
Hello bila masa pulak aku lesbian. Memang ah aku suka tengok pompuan cantek, but that doesn’t mean so okayyy. Pretty girls are more attractive than handsome boys. Kan kan? Cuba compare SNSD dgn super junior. Lagi bedarah tengok snsd kan. Err astaghfirullah apa aku cakap nii. Bertaubat sekarang!


 Kau tak rasa loser ke single do. Zaman skang sume dah de boifren.
No no no. Bes apa single. Tadak org kesah kay nk flirt2. Haha Aku Cuma rasa loser je bila kuar makan dgn kapel pastu takda org nak bayarkan utk aku. Ciss agak2 ah aku nk kene belanja jugak! Lenkali jangan ajak aku teman kalau tanak belanja. I hate you i hate you i hate you!

‘Sunyi sepi *bunyi cengkerik* je enfon kau tu. Simcard tak beli lagi ke’
Ciss tumbuk2 pijak2 lempang2 pun aku sudi kat manusia ni. tau lah enfon aku murah tak touch screen dool. Fine fine. tunggu aku kawen nanti aku suruh laki aku gayut 24 jam. Berlagak kau skarang ye. Eh henfon boleh menyebabkan kanser otak. Tak elok.
lepas ni nak carik menda alah ni letak kat enpon :)

‘Kau tak pernah suka orang? Penipu. Bek kau ngaku. Dosa do tipu’
Tapasal gua kena penipu. Haihh menurut hati gua yang comel ni, pernah kot. Tapi gua tepuk tangan sendiri je. Loser tak? Hahahaha. Lu ingat lu je ke penah main tepuk2 sendiri. Gua pon laaa :p oo tapi aku kan nak jaga hati untuk future hasben i. Yuuu mana boleh flirt hikhik

Kau try ah couple. Not as bad as you think.
Haa ni bila masa pulak aku kata teruk sgt rasa berkapel ni. dah tak terbukak hati nak kapel nak buat camna. Lagipun tengok cam tambah dosa je kapel2 ni. bek gua carik sugar dedi je. Hakhakhak. Tengok ah bila aku dah kapel ke tunang ke kawen ke, aku pos gambar aku kt fesbuk, pastu tag dia banyak2 eh (terasa tak terasa tak)

‘Kau bejet alim tadak pakwe kan. Menyampah i.’
Manusia ni pulak mmg boleh campak bangunan paling tinggi kat dunia. Sapa pulak bg rule sapa tadak pakwe budak baik? aku jahat je. Lek lek le beb. Lu ada pakwe, jaga batas semua, insyaAllah diredhai. Tayah sibuk2 jaga hal aku okay

Mengikut kesimpulan aku, depends korang ah nk tentukan life korang as a teenager tu camna. Ada yang rasa lonely (okay aku pon) so membuat keputusan utk mengkapelkan diri dgn sesiapa sahaja yg depa berkenan. Ada jugak yg mmg taleh idop tanpa enpon berbunyi 24/7, mesti kene de boifren gekfren tak kira idop atau mati. Ada jugak yg memang tak layan langsung pasal benda lovey dovey ni, jiwang karat katanya. ada jugak yg ada feeling tu, tapi buat biasa je sebab nak jaga hati, cuba untuk mujahadah melawan nafsu.

Sebab cinta dia tu hanya untuk pasangan yang halal, untuk seseorang yang boleh dia cintai sepenuh hati berpayungkan rahmat-Nya.

The best, you decide by yourself ^.^

2 comments: