Friday, November 18, 2011

Freedom

Aku rasa aku bukan budak kodi lagi mcm kat stf dulu. im 19, legally an adult! xD

Mlm tadi fes time berkenalan ngn pacik berperut sasa yang slalu tahan budak2 sbb tapakai kad mtrx n masuk lmbt after curfew. pacik tu femes, sure korang kenal. aku pun heran apsal dari dulu smpai skrang tapenah pulak dia cam muka aku padahal dah lebih sploh kali jugak dia bebel benda sama pasal kad pelajar dia tu (okay fine mungkin aku tak comel sbb tu dia tak ingat)

‘Nama awak dah smpai dekat RS (what de hacc is RS? did he just mentioned about RS news feed??), awak pandai2 la idop. Saya mintak maaf, tapi saya cuma jalankan tugas saya je. Lain kali bla bla bla’

Angguk2 dengan muka tekun dan redha. Kagum jugak. No curses or annoyed, irritated face. perhaps im in a good mood tonight. good girl keep it up!

Nama aku dah masuk buku rekod disiplin dalam kes yg tak brapa n sirius tapi pacik tu nk buat jadi agak sirius le jugak. mungkin kat stf nak buat jahat tak smpai hati sbb pgg title prefek, now i got the FREEDOM. Terharuuuu T.T

2 comments:

fzhr said...

apa kau cakap ni,x paham

iQieyMa said...

wa hotstuff hep skarang. lu apa tau. haha