Friday, November 4, 2011

So in love

Have you ever go to bed with someone you love, wrap your fingers against him/her with smile, keep stroking his/her hair and sing a lullaby until he/she fall into a deep sleep? If not, have you ever imagine that?

i didn’t say that the ‘someone you love’ above must be your boyfrens gelfrens or gays or lesss o whosoever, nonononono this can raise social issues. Cannot2 no illegal sex mannn.

Mai cek nak cerita sikit.

Aswad tidur dengan aku malam ni. fine. at fes, dia tanak tidur, tapi bila aku paksa dia tutup mata, pastu aku pun pura2 dah tidur, dia pun senyap, dia tarik2 rambut aku suruh bangun. Takde respons, dia pun tutup muka dia dengan sapu tangan eh mungkin tuala kecik (ada berbelas-belas dia punya dalam rumah ni) pastu tetiba tak sampai 5 minit mata dia dah layu. Pastu dia terus tidur. Nyenyak. Macam baby. Ya memang baby pun kan.


I can’t help smiling when i look at him. Why he is so adorable cute charming attractive and darling??
And suddenly i thought, it must be wonderful if i can watch my own baby sleep beside me every night like this.

Aku rasa macam tak normal nak rasa benda ni sekarang. But this is serious. I wanna be a mum. Ya perhaps one day. In the future. J

5 comments:

Farhana Fakhira said...

iqlima nak jadi mak dah ?? wuaa.ape lagi.kawen cepat cepat.jgn lupa jemput aku eh

iQieyMa said...

tapi malas nak kahwin. tu masalahnya haha

Yana said...

kontroversi siooot dohh
ahaha.

Anonymous said...

Nak jadi great mum have to find a great dad. I know who's the one. Haha

iQieyMa said...

great dad? susah2. tanak kawen nak anak bole takk